آیفون ۱۴ در برابر آیفون ۱۳ | تعمیرات گوشی آیفون ۱۴

ارسال شده توسط

تفاوت های بین آیفون  ۱۳ و آیفون ۱۴

همان طور که میدانید کمپانی اپل با گوشی های با کیفیت و پیشرفته ای که وارد بازار کرده است همه را شگفت زذه کرده و روز به روز بر کاربران اپل افزوده می شود.نه فقط در گوشی های موبایل بلکه در دستگاه هایی نظیر لپ تاپ های  اپل( سری مک بوک را همه می شناسند)  – کامپیوتر های دسکتاپ نظیر Imac – تبلت های پر قدرت – و دستگاه های جانبی مانند DVD رایتر های اکسترنال و … از جمله  نیز بسیار موفق بوده است. اپل در تولید یک دستگاه فقط به یک مدل بسنده نمی کند و مثلا آیفون ۱۳ دارای مدل های آیفون ۱۳پلاس – ۱۳ s و … می باشد که خیلی از کاربران حرفه ای تفاوت ان ها را می دانند ولی شاید هر کسی ندانذ تفاوت های اصلی مابین دو مدل همنام و تا درصد بالایی یک شکل پیست. مرکز تعمیرات اپل در اینجا به چند نکته کلیدی تفاوت بین آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ پلاس پرداخته است، پس در ادامه با ما همراه باشید.

صفحه نمایش

اندازه ی صفحه نمایش ۱۳ پلاس ۰٫۸  اینج بزرگتر از آیفون ۱۴ است ولی این اولین چیزی است که به چشم می خورد، با قرار دادن صفحه نمایشی بزرگ باید تعداد پیکسل ها و کیفیت و وضوح تصویر هم تغییراتی کند آیفون ۱۴ دارای ۱۳۳۴ در ۷۵۰ وضوح و رزولوشن است ولی آیفون ۱۳ پلاس با سیستم فول HD و با تراکم پیکسل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می باشد. پس نتیجه این که وضوح تصویر ۱۳ پلاس بهتر است.آیفون-6-در-برابر-آیفون-6-پلاس

عمر شارژ باتری 

بدنه بزرگتر ۶ پلاس این اجازه را داده تا باتری بزرگتری را در آن جای دهند و این باعث شده که عمر باطری ۱۳ پلاس بیشتر از ۱۴ باشد که خود یک مزیت خوب محسوب می شود. خود اپل ادعا کرده است که آیفون ۱۳ پلاس می تواند به مدت ۸۰ ساعت موسیقی پخش کند  –  ۱۴ ساعت ویدو نمایش دهد – ۱۲ ساعت وبگردی ( چه وای فای و یا آنتن سیم کارت )  –  ۲۴ ساعت مکالمه و ۱۶ روز در حالت استند بای قرار گیرد.

دوربین 

دارای لرزش گیر اپتیکال  که اصطلاح فنی می شود OIS که این مورد در عکاسی از اهمیت ویژه ای برخوردارد است و این سیستم در نورکم و  در فیلم برداری و یا عکاسی عملکرد بهتری دارد که همه این ها فقط در آیفون ۱۳ پلاس موجود است و آیفون ۱۴ فاقد این سیستم می باشد.اگر برای شما کیفیت تصویر برداری دوربین تلفن همراهتان اهمیت دارد ۱۳ پلاس انتخاب بهتری است.

حالت افقی و پر خشی

البته این مورد در خیلی از گوشی ها موجود است مانند سامسونگ – ال جی – هوآوی ولی در این باره به دلیل بزرگ بودن آیفون ۱۳ پلاس این سیستم نرمافزاری که از سنسور سخت افزاری استفاده می کند نیز در آیفون ۱۳ پلاس گنجانده شده است.آیفون ۱۳ پلاس به دلیل صفحه‌نمایش بزرگ‌تر قابلیت کار به صورت افقی را نیز داراست. در این آیفون نه تنها صفحه‌خانگی یا همان Springboard قابلیت چرخش را دارد بلکه اپلیکیشن‌ها نیز طوری طراحی شده‌اند که مخصوصاً در حالت افقی از اندازه و وضوح بیشتر صفحه‌نمایش استفاده بهتری ببرند.

خب تمامی مطالب بالا جزء مهمترین تفاوت های این دومدل از آیفون های ۱۴ و ۱۳ پلاس بود که برای شما آورده شد ولی باید خودتان کنجکاوانه تفاوت های دیگری را پیدا کنید.

جهت عیب یابی و تعمیرات گوشی آیفون ۱۳ پلاس خود نیز می توانید با مرکز تعمیرات اپل  تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹  –  ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس :تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱