تعمیرات تخصصی اپل دسکتاپ

ارسال شده توسط

تعمیرات تخصصی کامپیوترهای pc اپل

خب در این بخش اول می خواییم درباره Apple Desktop ( رایانه های شخصی شرکت اپل ) کمی صحبت کنیم. اگر بخواهیم Apple Desktop را خیلی کوتاه معرفی کنیم می توان اینطوری گفت که Apple Desktop یک رایانه شخصی ( pc) میباشد که توسط شرکت اپل طراحی و ساخته شده است.

تعمیرات اپل pc

این مدل از رایانه شرکت اپل  اولنی بار در ۱۹ اکتبر سال ۱۹۹۱ در نمایشگاه کامدکس در لاسوگاس ، نوادا همراه پاور بوک به عموم معرفی شد.Apple Desktop بعد از اولین معرفی مورد علاقه ی خیلی ها قرار گرفت و به همین منوال تولید نسخه های بالاتر و پیشرفته تر آن نیز ادامه یافت و عرضه بازار گردید،چه از نظر فروش و استفاده توسط مشتری و چه پیشرفته شدن، این رایانه پیشرفت و رشدی فوق العاده داشته است و تاکنون هم ادامه دارد.این نوع رایانه کلا فاقد دیسک فلاپی از همان شروع تولید اولین نسخه ها بوده است.

خب در حال حاضر که دیگر ما شاهد نسخه های بسیار پیشرفته تر و همچنین استفاده گسترده تر از power book و Apple Desktop هستیم و هر روز بر تعداد استفاده کنندگان این کامپیوترها اضافه می شود.ولی خب همه دستگاه های الکترونیکی دچار اشکالات قنی میشود و این مورد درباره کامپیوترها خیلی اتفاق میافتد زیرا رایانه ها ویسله هایی هستند بسیار پرکاربرد و به همین دلیل بیشترین استفاده رو نسبت به دیگر رایانه ها دارند.

تعمیرات کامپیوترهای اپل

مثلا همین کامپیوتر pc  شما خیلی بیشتر از تلویزیون شما در حال کار است و خب کار بیشتر = با کاهش عمر و اصطلاک بیشتر.ولی خرابی و بروز مشکل در رایانه ها و سیستم های الکترونیکی امری عادی بوده و به دلیل بد بودن دستگاه نیست ( البته کیفیت محصول مهم است) و چیزی که مهم است بودن یک تعمیرگاه برای برطرف سازی مشکل و بازگردانی دستگاه ها به حالت قبل و راه اندازی مجدد برای استفاده است.

در این بین مرکز تعمیرات تخصصی اپل که یک تعمیرگاه و مرکز پشتیبان فنی محصولات اپل است می تواند به راحتی دستگاه رایانه (powerbook) شما را عیب یابی و رفع عیب نماید.

استفاده از تکنسین های حرفه ای و کاربلد یکی از مهمترین امتیازات این مرکز است،همچنین در عیب یابی و تعمیرات پاور بوک از جدید ترین ابزارهای عیب یابی رایانه ها بهره گیری شده تا دقیقا مشکل شناسایی و رفع گردد.شما می توانید در صورت بروز خطا و هر مشکلی در کامپیوتر پاوربوک خود ، دستگاه را به این مرکز انتقال داده و شاهد تعمیرات سریع و رفع عیب آن گردید.

می توانید با استفاده شماره های ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹  و  ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲  با ما در ارتباط باشید و یا از قسمت تماس باما برای ما تیکت ارسال کنید.

آدرس مرکز تعمیرات : لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
@@@@@آدرس:تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱