تعمیرات مک بوک ایر طرح Golden

ارسال شده توسط

تعمیرات مک ایر مدل Golden

اگر مطالب قبلی را در باره مک ایر که در همین وب سایت منتشر شده را خوانده باشید اطلاعاتی درباره این مدل از لپ تاپ های شرکت اپل به دست آورده اید. با وجود لپ تاپ هیا مک بوک شرکت اپل مدعی است که لپ تاپ را مجددا اختراع کرده است و اگر هم یک بررسی سخت افزاری کنیم متوجه این ادعا میشویم که از نظر فناوری که در سخت افزار لپ تاپ های مک به کار رفته این ادعای اپل واقعا به جا است.لپ تاپ های مک بوک بسیار ظریف و در عین حال پیشرفته هستند وکه می تون به راحتی آن را هرجایی برد.تکنولوژی الکترونیک به کار رفته در سیستم های اپل بسیار پیشرفته و از نظر اندازه کوچک هستند و در عیت حال دارای سرعت مناسب و عملکردی واقعا عالی میباشند.

ما در اینجا دو تصویر از دو لپ تاپ متفاوت را قرار داده ایم تا خودتان ببینید تفاوت یک لپ تاپ معمولی و یک لپ تاپ مک بوک ایر اپل را.

تعمیرات لپ تاپ های اپل
نمایی از سخت افزار لپ تاپ اپل
تعمیرات لپ تاپ های asus
نمایی از سخت افزار لپ تاپ asus

 

 

 

 

 

 

 

خب با یک دید کلی به تصاویر بالا منوجه این ادعای شرکت اپل خواهید شد.توجه داشته باشید که از نظر کانفیگ هم سیستم اپل از برخی مدل های لپ تاپ های دیگر بالاتر و بهتر میباشد.

وای همان طور که در مباحث قبلی در همین وب سایت گفته شده کوچک کردن سیستم های الکترونیکی نیز نقاط منفی و محدودیت هایی هم داردمه بیشتر این محدودیتها خود باعث بروز مشکلات فنی می شود.مرکزتعمیرات اپل نیز برای هرگونه عیب یابی و برطرف سازی مشکل آمادگی لازم را دارد و با کمک تکنسینهای حرفه ای که در این مرکز میباشند می تواند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن کار تعمیرات را برای شما انجام دهد.

مک بوک ایر  طلایی (Golden) هم یکی دیگر از مدل های ظریف و زیبای شرکت اپل می باشد که همان کانفیگ های مک ایر معمولی را دارد و شما می توانید در زمان خرید  برخی از ارتقاعات را سفارش دهید تا برای شما آماده گردد مانند صفحه نمایش رتینا و …

تلفن های تماس : ۰۹۱۹۵۶۶۰۲۵۰۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس : تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱