تعمیر DVD رایتر های اکسترنال

ارسال شده توسط

تعمیرات DVD writer های اکسترنال اپل

dvd رایترهای اپل

امروزه تکنولوژی به اندازه ای پیشرفت کرده که دیگر برای هر کاری حتی کوچک ترین کارها نیازی نیست که خود را به دردسر اندازیم و قطعا راه حلی برای آن تدارک دیده شده است. از زمانی که کامپیوترها وارد زندگی بشر شدند همواره ابزارهای مربوط به آن ساخته شدند و هر دفعه بنابر نیاز این ابزارهای جانبی گسترش پیدا کردند.

مثلا از همان بدو تولد رایانه ها وجود حافظه های سخت افزاری بسیار مهم بودو این باعث هارد درایو ها به وجود آیند،بعداز هارد درایوها مجددا درایوهایی شبیه به آن ساخته شدند به نام فلاپی ها و سپس دیسک های مبتنی بر نور ( اپتیکی) ساخته و وارد بازار شدند.در اینجا هم سر صحبت ما بر دیسک درایوهای نوری است،همان درایوی که شما دیسکCD و یا DVD خود را در آن قرار می دهید تا نرم افزاری را نصب کنی و یا فیلم ببینید.این دیسک خوان ها بر اساس نور کار می کنند و از دقت های بسیار بالایی برخوردارند و فرمت های استاندارد شده مخصو به خود را به خوبی پشتیبانی می کنند.

تعمیراتdvd رایتر های اپل

در ابتدا این درایوهای اپتیکی فقط در داخا کامپیوتر ها قرارداده میشدند و لذا در زمانی که در جایی دیگر نیاز به این درایو بود یا باید کل کامپیوت داری این درایو را منتقل می کردید و یا فقط درایو را از کامپیوتر جدا میکردید و خب هر کدام سختی ها و مشکلات خود را داشت.همان طور که در شروع خدمت شما عرض شد تکنولوژی برای هز چیزی تدبیری اندیشیده و این بیشتر در دنیای کامپیوتر نمو پیدا می کند.

امروز ما شاهد دیسک درایوهای نوری هستیم که می توانیم به راحتی به هرجا انتقال دهیم و و به دلیل حجم کم و راحتی کار دیگر نیازی به در آوردن و گذاتن DVD رایتر های اینترنال نیست.به این Disc Drive ها در اصطلاحDVDرایتر های اکسترنال گفته می شود که فقط به راحتی با استفاده از مابل usb به کامپیوتر وصل می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.در این راستا شرکت های زیادی که در کار تولد ابزارها و لوازم کامپیوتری هستند نیز اقدام به تولید مدل هایی از این دیسک درایوهای اپتیکی کرده اند.شرکت اپل هم که آوازه اش برای همه آشکار است نیزDVD رایترهای اکسترنال بسیار قدرتمند و ظریفی را طراحی و وارد بازار کرده است که از سرعت بالایی در انتقال داده ها برخوردارند.شما می توانید از این دیسک درایو ها و فقط با اتصال usb به رایانه راه اندازی و استفاده کرد.همه ما شرکت اپل را به خوبی می شناسیم و میدانیم که در طراحی خود به  چه اندازه زیبایی همراه با فناوری بالا را به کار میگیرد.

ولی خب این نوع dvd رایترها هم مانند بقیه دستگاه ها الکترونیکی بوده و دچار اشکال می شود که این نوع ایرادات خود باعث از کار افتادن دستگاه خواهد شد و لذا باید عیب یابی و تعمیر شود.

مرکزتعمیرات اپل که یکی از قوی ترین مراکز تعمیرات اپل است تعمیرات انواع مدل های DVD رایتر های اکسترنال را با بالاترین کیفیت انجام میدهد.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس :  تهران –میدان انقلاب به سمت آزادی – جمالزاده شمالی- تقاطع نصرت-ساختمان۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱